شماره تماس امارات : 00971547961516
شماره تلفن همراه ایران: 09124439719

دفتر امارات: دبی، اتوبان شیخ زائد، نرسیده به ایستگاه برج خلیفه، برج آسپین، طبقه 14

دفتر تهران: خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله پلاک 185 طبقه اول واحد 1

خلیل آسایش، وکیل دادگستری و مشاور قانونی
انجام امور وکالت در کشور امارات، شماره پروانه 21129
تخصص در اجرا حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی
Khalil Asayesh,lawyer and legal consultant
Conducting legal affairs in the UAE
Enforcement and execution foreign judgment
خلیل آسایش، وکیل دادگستری و مشاور قانونی
انجام امور وکالت در کشور امارات، شماره پروانه 21129
تخصص در اجرا حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی
Khalil Asayesh,lawyer and legal consultant
Conducting legal affairs in the UAE
Enforcement and execution foreign judgment

وکیل بین المللی

وکیل بین المللی
فهرست مطالب

وکیل بین المللی کیست؟

وکیل بین المللی فردی است که تجربه وکالت در خارج از مرزهای کشور را دارد و در مواجهه با اختلافات حقوقی بین المللی، علاوه بر تسلط بر قوانین داخلی، به قوانین بین المللی حاکم بر قراردادهای کشورهای مختلف نیز آگاه است. وکیل بین المللی باید مطالعات عمیقی در زمینه قوانین خارجی، از جمله چهارچوب تجارت بین المللی، داشته باشد و بتواند با انتخاب مسیر حقوقی بین المللی صحیح، منافع موکل خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کند.

خلیل آسایش، وکیل ایرانی در دبی و امارات

هر گونه کپی برداری از متن پیگیری قانونی دارد.

آیا وکیل بین المللی باید تجربه کار بین المللی داشته باشد؟

صرف مطالعه قوانین بین المللی و اقدامات نظری برای کسب عنوان وکیل بین‌المللی کافی نیست. بدون شک، وکیل بین المللی باید تجربه عملی در خارج از ایران داشته و در دادگاه‌ها و مراکز داوری بین المللی پرونده‌های حقوقی را انجام داده باشد. رزومه عملی او در زمینه وکالت بین المللی باید مشخص و کامل باشد. بنابراین، پیش از سپردن پرونده‌ای با ابعاد خارجی و بین المللی به وکیل، حتماً رزومه عملی او را بررسی کنید تا از تجربه بین المللی وی اطمینان حاصل نمایید. چرا که انجام امور وکالت بین المللی، حتی در زمانی که وظیفه وکیل تنظیم قرارداد یا مشاوره حقوقی است، نیازمند تجربه کاری در خارج از ایران می‌باشد تا وکیل بتواند با تجربه واقعی در عالم حقوق به موکل خود کمک کند.

تسلط به زبان انگلیسی برای وکیل بن المللی چه اهمیتی دارد؟

زبان انگلیسی یک زبان حقوقی بین المللی است و وکیل بین‌المللی باید به آن مسلط باشد. زیرا وکیل، علاوه بر مطالعه قراردادها و اسناد، باید توانایی برقراری ارتباط کاری برون‌مرزی را نیز داشته باشد. بنابراین، تسلط به زبان انگلیسی و انجام امور وکالت در خارج از ایران از شاخصه‌های الزامی برای انتخاب وکیل بین المللی است. خلیل آسایش با تجربه بالا در وکالت پرونده های بین المللی، توانایی برقراری ارتباط، مذاکره، خواندن و پیش‌نویس موثر به زبان انگلیسی را دارا می‌باشد.

وکیل بین المللی،خلیل آسایش، توانایی مذاکره، خواندن و پیش‌نویس موثر اسناد حقوقی به زبان انگلیسی را دارد.

تسلط به زبان انگلیسی برای وکیل بین المللی ضروری است تا بتواند ارتباطات کاری برون‌مرزی داشته باشد.

در پرونده‌های تجاری بین المللی، تجربه گسترده‌ای در تهیه پیش‌نویس و بررسی قراردادهای تجاری به زبان انگلیسی داریم و در حل و فصل اختلافات تجاری بین المللی، از جمله محاکمه و میانجیگری در خارج از کشور، نظیر مرکز داوری بین المللی پاریس (ICC)، فعالیت می‌کنیم. خلیل آسایش، وکیل ایرانی در دبی و تهران، دارای تجربه بالایی در این زمینه است.

موضوعات و اختلافات حقوقی بین المللی

در عرصه بین الملل و در خصوص ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می کنند یا به واسطه صادرات و واردات کالا با اشخاص و شرکت های خارجی مختلفی در ارتباط می باشند، موضوعات حقوقی مختلفی وجود دارد از جمله موارد ذیل که در تمامی موارد امکان مشاوره حقوقی بین المللی و انجام وکالت از طرف خلیل آسایش وکیل ایرانی در امارات و تهران وجود دارد:

-کشتی رانی و حمل نقل بین المللی

-معاملات و خرید و فروش بین المللی و خارجی

-پرونده مطالبات بانکی در خارج از ایران

اجرای حکم خارجی در ایران و اجرای حکم دادگاه ایران در خاجی

-طلاق در کشور خارجی و تقاضای مهریه و سایر امور خانوادگی در خارج

-ارث و رابطه مالی وارث و مورث و همچنین وصیت نامه در امور بین المللی و کشور خارجی

-اختلافات در امور ارزی بین المللی

-پرونده های اینترپل در امور بین الملل

-پرونده های کیفری و استردادمجرمین از کشور خارجی

– ورشکستگی بین المللی برای اشخاص و شرکت ها

خدمات تخصصی وکیل بین المللی در دبی و امارات

خلیل آسایش وکیل ایرانی در دبی با سالها تجربه وکالت و مشاوره حقوقی در کشور امارات در زمینه مختلف بین المللی، مدنی و کیفری از جمله، اجرای حکم دادگاه دبی و امارات در ایران و اجرای حکم دادگاه ایران در دبی و امارات، داوری بین المللی بیمه دریایی، اختلافات املاک، اختلافات قراردادی و شرکت ها، مطالبه طلب ارزی و حواله، امور کیفری و همچنین مشاوره در زمینه خرید املاک و اقامت در کشور امارت می تواند در امور حقوقی به شما کمک نماید.

خلیل آسایش، وکیل بین المللی ایرانی در دبی، با سال‌ها تجربه در وکالت و مشاوره حقوقی در امارات فعالیت می‌کند.

خلیل آسایش، در زمینه‌های مختلف حقوقی از جمله اجرای احکام، داوری بین المللی، اختلافات املاک و شرکت‌ها و امور کیفری تخصص دارد.

مشاوره حقوقی بین المللی به صورت آنلاین

جهت مشاور حقوفی بین المللی معمولاً به موکلین و مراجعه کنندگان پیشنهاد میگردد که حضوراً به دفتر وکیل بین المللی، خلیل آسایش، در دبی و یا تهران مراجعه نمایند. با این حال اگر مشاوره آنلاین را ترجیح می دهید، امکان مشاوره حقوقی از طریق آپ های Zoom، LINe ،whats app.  به صورت ویدیویی نیز فراهم است.

همکاری گروهی وکیل بین المللی

اقدامات حقوقی بین المللی توسط خلیل آسایش، وکیل ایرانی در دبی و امارات، به صورت فردی انجام می‌شود. اما در مواردی که اهمیت موضوع ایجاب کند، با همکاری وکلای بین المللی امارات به صورت گروهی عمل می‌کند. تیم حقوقی بین المللی ما با تسلط به زبان‌های مختلف و برخورداری از تخصص بالا، می‌توانند راهنمایی‌های استراتژیک و حقوقی را در مورد اشکال مختلف کسب و کار، امور شرکتی و تجاری ارائه دهند. این حوزه‌ها شامل حقوق تجاری و شرکتی از جمله ادغام و تملیک (M&A)، امور مالی و بانکی، قانون املاک و مستغلات و ساخت و ساز، حقوق دریایی و حمل و نقل، اینترپل و اجرای احکام، قانون مالکیت معنوی و حتی تجدید ساختار و قانون ورشکستگی می‌شود.

جمع بندی

این دانش عمیق وکیل بین المللی از قوانین خارجی است که به شرکت‌ها و اشخاص حقیقی امکان می‌دهد تا بهترین مشاوره حقوقی را دریافت کنند. من به همراه همکاران بین‌المللی خود با بررسی دقیق و موشکافانه موضوعات حقوقی بین المللی تلاش می‌کنیم به کسانی که با اختلافات بین المللی مواجه هستند، ضمن ارائه راه‌حل‌های اساسی، امور وکالت خارجی را به بهترین نحو انجام دهیم.

خلیل آسایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *