شماره تماس امارات : 00971547961516
شماره تلفن همراه ایران: 09124439719

دفتر امارات: دبی، اتوبان شیخ زائد، نرسیده به ایستگاه برج خلیفه، برج آسپین، طبقه 14

دفتر تهران: خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله پلاک 185 طبقه اول واحد 1

خلیل آسایش، وکیل دادگستری و مشاور قانونی
انجام امور وکالت در کشور امارات، شماره پروانه 21129
تخصص در اجرا حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی
Khalil Asayesh,lawyer and legal consultant
Conducting legal affairs in the UAE
Enforcement and execution foreign judgment
خلیل آسایش - شماره پروانه 21129 وکیل دادگستری و مشاور قانونی انجام امور وکالت در کشور امارات
تخصص در اجرا حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی
The lawyer and legal consultant Conducting legal affairs in the UAE Enforcement and execution foreign judgment

وکیل ارز دیجیتال در دبی

وکیل ارز دیجیتال در دبی
فهرست مطالب

ضمن تشکر از شما کاربر محترم که سایت بنده را جهت استفاده از خدمات حقوقی انتخاب نموده اید: اینجانب خلیل آسایش وکیل پایه یک دادگستری با سالها تجربه و کار وکالت در کشور امارات و ایران و همچنین با آشنایی و اطلاع از قوانین و مقررات و تشریفات دادرسی حاکم بر دادگاه های مدنی کشور امارات، آماده ارائه خدمات حقوقی به شما هموطنان عزیز می باشم. 

لازم به توضیح است وکالت و خدمات حقوقی اینجانب در کشور امارات بصورت انفرادی و حسب اقتضا با همکاری تیم حقوقی اماراتی انجام می شود.

اینجانب با داشتن تجربه و تخصص در پرونده های ارز دیجیتال و کریپتو مربوط به کشور امارات متحده عربی (دبی) و داشتن تیم متخصص در زمینه امور فنی حساب های ارز دیجیتال آماده ارائه خدمات حقوقی می باشم.

متاسفانه تعدادی از کلاهبرداران در حوزه کریپتو با سکونت در شهر دبی ( امارات متحده عربی ) اقدام به فعالیت های غیر قانونی نموده و هر کدام به طرق مختلف و بعضاً با راه اندازی پلت فرم های مختلف و وسوسه کردن افراد به سودهای نجومی اقدام به کلاهبرداری می نمایند.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد قانون ارز دیجیتال کریپتو در دبی

وکیل ارز دیجیتال دبی-وکیل ایرانی دبی

لذا بنده به عنوان وکیل ایرانی در دبی و متخصص در حوزه جرایم ارز دیجیتال و کریپتو مرتبط به کشور امارات (دبی) با اشراف به قوانین بین المللی و قوانین حاکم بر دادگاه سایبری امارات آماده اراده خدمات حقوقی به شما می باشم

ضمناً دفتر حقوقی ما در کشور امارات همراه با جواز notary public (دفتر اسناد رسمی) می باشد لذا در صورت عدم حضور شما در امارات وکیل از طریق کد otp دفتر اسناد رسمی به صورت غیرحضوری وکالتنامه رسمی را با شما منعقد می نماید و با ارسال نسخه ای از وکالتنامه برای شما کار وکالت و حقوقی را آغاز می نماید. علاوه بر آن امکان پاسخ به تمام سوالات شما از روند پرونده و فعالیت وکیل از طریق تماس‌های تلفنی، ایمیل و آپ های سوشال مدیا در تمام ساعات شبانه روز فراهم شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *