شماره تماس امارات : 00971547961516
شماره تلفن همراه ایران: 09124439719

دفتر امارات: دبی، اتوبان شیخ زائد، نرسیده به ایستگاه برج خلیفه، برج آسپین، طبقه 14

دفتر تهران: خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله پلاک 185 طبقه اول واحد 1

خلیل آسایش، وکیل دادگستری و مشاور قانونی
انجام امور وکالت در کشور امارات، شماره پروانه 21129
تخصص در اجرا حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی
Khalil Asayesh,lawyer and legal consultant
Conducting legal affairs in the UAE
Enforcement and execution foreign judgment
خلیل آسایش - شماره پروانه 21129 وکیل دادگستری و مشاور قانونی انجام امور وکالت در کشور امارات
تخصص در اجرا حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی
The lawyer and legal consultant Conducting legal affairs in the UAE Enforcement and execution foreign judgment

وکیل در دبی- لغو و رفع دیپورتی از دبی و کشور امارات-خلیل آسایش

لغو و رفع دیپورتی از دبی و کشور امارات
فهرست مطالب

اخراج و دیپورت شدن  از امارات متحده عربی

خلیل آسایش وکیل ایرانی در دبی

هرگونه کپی برداری از متن پیگرد قانونی دارد

اخراج و دیپورت شدن از دبی و امارات

اخراج و دیپورت شدن از کشور  امارات
امارات متحده عربی یا امارات متحده عربی یکی از محبوب ترین کشورهای خاورمیانه نه تنها برای گردشگری بلکه برای اشتغال است. هزاران نفر از مردم امارات متحده عربی برای تعطیلات بازدید می کنند، در حالی که هر ساله به همان نسبت در شهرهای امارات به دنبال کار هستند. مهمترین ویژگی استخدام در امارات این است که شما مجبور نیستید هیچ نوع مالیاتی را به دولت بپردازید، که در اکثر کشورهای جهان رایج است. در حالی که یافتن شغل و اقامت در امارات مزایای بسیار زیادی دارد، مهم است که بدانید حتی یک بی توجهی کوچک یا نقض قانون می تواند باعث زندان و بدتر از آن اخراج شود. ملیت شما هر چه باشد، چه پاسپورت از ایران داشته باشید، یا اگر با گذرنامه آمریکایی یا بریتانیایی با ویزا در بدو ورود به امارات سفر می کنید، باید بدانید که اقامت بیش از حد پس از اتمام اعتبار ویزا یا عدم رعایت قانون امارات متحده عربی می تواند منجر به اخراج و دیپورت شدن از کشور امارات و قرار گرفتن در لیست سیاه مادام العمر از کشور شود.

امارات قوانین و مقررات خود را بسیار جدی می گیرد و هرکسی که قوانین را زیر پا بگذارد مجازات می شود. از این رو، دانستن همه چیز در مورد اخراج از امارات بسیار مهم است.

2. دلایل اخراج از امارات
قبل از اینکه به روند اخراج و دیپورتی از امارات بپردازیم، مهم است که دلایل آن را بدانیم. دلایل متعددی وجود دارد که می تواند شما را از امارات اخراج کند. در حالی که برخی از آنها جرایم ساده نقض قانون هستند، برخی دیگر جنایی هستند.

در اینجا دلایلی وجود دارد که می تواند منجر به اخراج از امارات شود:

یکی از رایج ترین دلایل اخراج، اقامت غیرقانونی در کشور است. اگر بدون ویزای مناسب در امارات کار می کردید، نه تنها جریمه می شوید بلکه اخراج می شوید.
اگر حتی پس از انقضای ویزای خود در امارات بمانید یا کار کنید، باید قبل از اخراج، جریمه ای را برای هر روزی که بیشتر از اقامت خود ادامه داده اید، بپردازید. بنابراین شما باید مشکلات مربوط به ویزای امارات را قبل از انقضای ویزا یا در مهلت ارائه شده برای رسیدگی به مسائل حل کنید. برای جلوگیری از اخراج یا جریمه، باید قبل از انقضای ویزا آن را تمدید یا کشور را ترک کنید. همچنین در صورت اخذ ویزا بدون استفاده از کانال های مناسب امکان اخراج شما وجود دارد. درخواست ویزای امارات تنها باید توسط کارشناسان معتبر ویزا انجام شود تا از چنین کلاهبرداری هایی جلوگیری شود. همچنین برای جلوگیری از دردسرهای غیر ضروری، باید در مورد چگونگی بررسی واقعی بودن ویزای دبی اطلاعات کسب کنید.
افرادی که تصور می شود تهدیدی برای امنیت و رفاه عمومی هستند نیز فوراً به کشورهای خود بازگردانده می شوند.
افرادی که دارای جنایات جدی مانند تجاوز جنسی، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و خشونت باشند نیز از امارات اخراج خواهند شد.
افرادی که مبتلا به HIV/AIDS یا هر بیماری مرتبط دیگری تشخیص داده شده اند، اخراج خواهند شد.
افرادی که از یکی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس اخراج شده اند نیز از امارات اخراج خواهند شد.
اگر فردی توسط سازمان بین المللی کیفری (ICC) گزارش شود، از امارات اخراج می شود.

وکیل ایرانی در دبی

3. مراحل اخراج از امارات
دو روش برای اخراج در امارات وجود دارد. یکی قانونی و دیگری اداری است. نوع قانونی اخراج از طریق حکم قضایی است و معمولاً برای جرائم کیفری مانند قتل، جرایم جنسی و غیره استفاده می شود. از طرفی نوع اداری اخراج برای افرادی که تهدیدی برای امنیت و رفاه مردم محسوب می شوند قابل اجرا است. عموم. این نوع اخراج توسط وزارت کشور و سازمان های مرتبط مانند وزارت کار، اداره کل اقامت و امور اتباع خارجی نهایی می شود.

وکیل ایرانی در امارات

در بیشتر موارد، شخص مستقیماً از زندان به فرودگاه هدایت می شود. در صورتی که فرد برای تسویه حساب مجبور به تامین مالی باشد، به او مهلت داده می شود. با این حال، او در پایان این بازه زمانی اخراج خواهد شد. مدت مهلت از 3 ماه تجاوز نمی کند. اکثر مجرمان قبل از اخراج باید یک دوره زندان را بگذرانند یا جریمه بپردازند.

4. چگونه می توان ممنوعیت مادام العمر را در امارات حذف کرد؟
اگر از امارات اخراج شده اید، این احتمال وجود دارد که هرگز نتوانید دوباره وارد کشور شوید، حتی در مواردی شخص دیپورت شده از دبی و شکور امارات از سایر کشورهای GGC که شامل عربستان سعودی، قطر، کویت، بحرین و عمان است محروم می‌شود.

اگر شما به دلیل یک جرم کیفری دیپورت و اخراج شده اید، شانس خیلی بالایی برای لغو ممنوعیت وجود ندارد. با این حال، به صورت قانونی و یا از طریق وکیل متخصص در زمینه دیپورتی در کشور امارات اقدام نمایید و اگر وزیر کشور به شما اجازه خاصی بدهد، می توانید به امارات برگردید. از سوی دیگر، اگر تخلف شما چیزی نبود که امنیت و ثبات امارات را تهدید کند، می توانید از خارج از کشور توسط وکیل در دبی و یا امارات درخواست تجدید نظر کنید. یک کمیته از پیش تعیین شده قبل از تصمیم گیری در مورد لغو یا عدم لغو دیپورت شدن از دبی، تک تک درخواست ها را بررسی می کند. عوامل متعددی در نظر گرفته می شود مانند اینکه آیا این اولین جرم شخص بوده است یا اینکه آیا جرم بر امنیت و امنیت کشور تأثیر گذاشته است.

در صورتی که از امارات اخراج شده باشید زیرا حتی پس از پایان مدت ویزا (و همچنین پس از مهلت یک ماهه) در این کشور ماندید، معمولاً یک سال محروم می شوید. به طور خلاصه، اگر قبل از اتمام یک سال برای ویزای جدید (ویزای توریستی یا بازدید) اقدام کنید، تایید نمی شود. بهتر است قبل از ارسال درخواست ویزای خود، برای بررسی ممنوعیت مهاجرت امارات اقدام کنید.

لذا در صورت هرگونه سوال در خصوص پرونده دیپورت شدن از دبی ( کشور امارات ) می توانید با اینجانب تماس بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *