شماره تماس امارات : 00971547961516
شماره تلفن همراه ایران: 09124439719

دفتر امارات: دبی، اتوبان شیخ زائد، نرسیده به ایستگاه برج خلیفه، برج آسپین، طبقه 14

دفتر تهران: خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله پلاک 185 طبقه اول واحد 1

خلیل آسایش، وکیل دادگستری و مشاور قانونی
انجام امور وکالت در کشور امارات، شماره پروانه 21129
تخصص در اجرا حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی
Khalil Asayesh,lawyer and legal consultant
Conducting legal affairs in the UAE
Enforcement and execution foreign judgment
خلیل آسایش - شماره پروانه 21129 وکیل دادگستری و مشاور قانونی انجام امور وکالت در کشور امارات
تخصص در اجرا حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی
The lawyer and legal consultant Conducting legal affairs in the UAE Enforcement and execution foreign judgment

وکیل اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران/ توقف حکم غیابی

فهرست مطالب

اینجانب خلیل آسایش با آشنایی و اطلاع از مقررات حقوقی بین المللی و انجام امور وکالت در زمینه اجرای آرا و احکام خارجی در دادگاه داخلی و خارجی از جمله (آلمان، فرانسه، ترکیه، امارات متحده عربی، عمان و…..)  آماده ارائه خدمات حقوقی می باشم.

اعتراض به اجرای حکم خارجی و اقدامات حقوقی لازم جهت توقف اجرای رای خارجی نیازمند تخصص و تجربه لازم می باشد و شرایط اعتراض به حکم دادگاه خارجی با حکم صادر شده از مرجع داخلی کاملاً متفاوت است، در بسیاری از موارد اعتراض به اجرای حکم دادگاه خارجی نیازمند تسلط وکیل به مقرات شکلی و ماهوی کشور صادر کننده حکم می باشد. در بسیاری از موارد حکم خارجی به صورت غیابی در کشور خارجی صادر شده است که ممکن است حکم دادگاه خارجی بدون دفاع محکوم علیه و بصورت غیر قانونی صادر شده باشد که درصورت اجرای حکم غیابی در ایران می تواند ضرر جبران ناپذیری به محکوم علیه وارد نماید زیرا در اکثر پرونده ها محکوم علیه توان ثبت اعتراض و یا واخواهی در کشور خارجی را به دلیل بعد زمانی و مکانی و هزینه بالا ندارد.

لذا جهت اعتراض به حکم غیابی خارجی و توقف اجرای رای صادر شده از دادگاه های خارجی در بسیاری از موارد نیازمند به وکیلی می باشد که به قوانین کشور خارجی صادر کننده رای مسلط باشد که اینجانب خلیل آسایش با توجه به تخصص در زمینه اجرای حکم خارجی در ایران و کشور های مختلف، از تجربه لازم در این خصوص بهره مند می باشم.

وکیل اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

متاسفانه بعضی از اشخاص با کپی برداری از سایت بنده و ادعای کذب انجام کار در کشور امارات، در پی سو استفاده از هم وطنان می باشند که یقیناً این اقدام می تواند خسارت جبران ناپذیری به شما وارد نماید، لذا به شما اعلام می نمایم که پروانه وکالت ایران هیچ کاربردی در دادگاه های کشور امارات و مراکز داوری ندارد و یقیناً انجام کار وکالت در مرکز داوری بین المللی دبی و DIFC در آن کشور نیاز به جواز و شرایط قانونی می باشد که بنده برخوردار می باشم. 

 

اجرای رای خارجی، اجرای حکم خارجی در ایران، توقف اجرای حکم خارجی ، وکیل اجرای رای خارجی در ایران، اجرای رای خارجی، اجرای حکم دادگاه خارجی در دادگاه ایران، وکیل با تخصص اجرای حکم و رای خارجی ، خلیل آسایش، اجرای حکم دادگاه امارات، اجرای حکم دادگاه عمان، اجرای حکم دادگاه عراق،  ابطال رای خارجی ، شرایط اعتراض به اجرای حکم خارجی ، توقف اجرای حکم خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *